Ιωάννα Πηλιχού: Πήγα να πλακωθώ με έναν οικοδόμο

Η Ιωάννα Πηλιχού κάνει την αυτοκριτική της και μιλά στο περιοδικό «People» για τις σχέσεις, τους άντρες, το γάμο, ο οποίος μάλιστα δεν την αφορά καθόλου. «Πάντα ήμουν κατά του γάμου, ποτέ δεν με κέντρισε αυτή η ιδέα. Μπορώ να απολαμβάνω άνετα τη σχέση μου, χωρίς να υπάρχουν οι τυπικές διαδικασίες. Σε ό,τι αφορά τα παιδιά, ακόμη δεν μου έχει βγει, όμως αργότερα μπορεί να κάνω. Δεν ξέρω», λέει η ηθοποιός και παίκτρια του «Dancing on ice».


Πώς είναι η ίδια όταν είναι μέσα σε μια σχέση; Νιώθει ότι χάνει την ελευθερία της; «Αν αισθανθώ ότι θέλω το χώρο μου, απλά δεν θα είμαι στη σχέση αυτή. Βάζω όρια στον άλλο και, φυσικά, αφήνω και στο άλλο πρόσωπο να βάλει τα δικά του όρια σε μένα. Είναι καλό να μην υπερβαίνεις τα όρια, γιατί έτσι διατηρείται η ισορροπία στη σχέση».

Τι δεν ανέχεται; «Τη ζήλια! Στραβώνω πάρα πολύ όταν μου κάνουν σκηνές, νιώθω μεγάλη καταπίεση. Εννοείται ότι ζηλεύω κι εγώ, όμως προσπαθώ πολύ να το ελέγχω και να μην ξεφεύγω -αλλά αυτό εξαρτάται από την αφορμή που θα μου δώσουν».

Μάλιστα η Ιωάννα αποκάλυψε πως έχει αδυναμία …στους καβγάδες, αποκαλύπτοντας ότι τσακώνεται αρκετά συχνά. «Δεν μπορώ να πω ότι πουλάω τσαμπουκά στον οποιονδήποτε, αλλά αν προκύψει, τότε είμαι μέσα. Πριν από καιρό, θυμάμαι πως πήγα να πλακωθώ με έναν οικοδόμο. Ευτυχώς, δεν ήρθαμε στα χέρια. Επενέβησαν κάποιοι και με έσωσαν, αλλιώς δεν θα μιλούσαμε σήμερα. Επίσης τσακώνομαι συχνά όταν οδηγώ. Είμαι πολύ νευρική. Μου σπάνε τα νεύρα οι αργοί οδηγοί, όταν κάνουν βλακείες, όμως σπάνια ξεκινάω εγώ τον καβγά. Από την άλλη, όμως, υπάρχουν κάποιοι που, όταν βλέπουν μια γυναίκα να οδηγεί, μιλάνε πολύ άσχημα. Τότε κατεβάζω το παράθυρο και τους βρίζω. Δεν κωλώνω πουθενά! Αφού δεν με έχουν δείρει ακόμη, πάλι καλά».


http://www.protothema.gr/life-style/Gossip/article/?aid=169786

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...